Pages

klik klik klik

Sunday, August 18, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri (Raya Kelabu)

Assalamualaikum!!
Rasenye belum terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua yang mengenali aku ni..hee..
Aku jugak nak mohon ampun dan maaf andai ada buat salah yang sengaja atau tak disengajakan..
Halalkan makan minum aku..
Halalkan hutang-hutang aku..(ptptn pleasee..)
Kalau ada yang tak puas hati tu, moh kita jumpe depan-depan..haha..

kami comel kan..ahaks

Raye?
Tahun ni biase-biase je..lebih kurang macam tahun lepas..maklumlah dah besar kan..
Tema tahun ni kelabu..hee..sape same??
Gambar-gambar raya pun tak banyak..
Tengah menunggu dari cameraman punya gambar..heee

Selamat Hari Raya!!
Raya di Kluang..yang takde just keluarga pak ngah (balik terengganu) and cik yana (kene keje)..

mak and abah (atok and nenek gua sebenarnye)

keluarga belah ibu..

the first family : keluargaku yang tercinta!
belakang dari kiri : syida, ibu, apak, aku
depan dari kiri : uya, aiman, noreen

the second family : ?? (balik terengganu lah)
pak ngah, mak ngah, yafiq, isyraf and yus

the third family : cheerful family
dari kiri : najmie, cik ujing, cik ita, aish (nga melalak), kimi and ain

the fourth family : blue family
dari kiri : ayun, cik apo, cik sharifah, emi

the fifth family : without umi
nuar and epul (dalam buaian)
kesian cik yana kene keje hari raya first ni

sixth family : pengantin baru ni
cik atif and iwan

last family : eh belum ada family la..hee
the single but not available maybe, mr pami
raye tahun depan rasenye dah berteman ni..haha

the lovely ain and aish

geng kelabu..hehe

from great sibling "Selamat Hari Raya Aidilfitri"


Sumber foto : cik ita and ours

xoxo,
samofa


No comments:

Post a Comment