Pages

klik klik klik

Sunday, August 25, 2013

Kenape aku buat blog?

Salam u'olls..

Ade tanda soal pulak dekat tajuk entri kali ni kan..


Kenape aku buat blog?
Or
Kenape aku ade blog?
(cam lebih kurang je soalannye)





Jawapannye..jeng jeng jeng..

Lebih kepada diri aku sendiri..untuk tatapan sendiri lah kiranya..aku pernah aktif tulis entry lepas spm and bila aku bace balik sekarang,rase macam coolsweet pulak..macam bace diary..tapi tak terlalu peribadi sangat..and ada gambar..haha..(teruja dah)..then,apa yang aku tulis hari ini untuk ingatan pada masa depan ;)

Aku menulis bukan kerna nama..bukan nak famous..not in my dream absolutely..bukan nak jadi macam abg ben..fatin liyana..yuyu zulaikha..dll blogger yang famous amos ni..thats not me..

suke sangat gaya tulisan fatin liyana :)

Thats why la blog aku ni simple je..tak macam most blog yang aku jumpa..yang penuh pinky..header yang designted well..cursor yang ala-ala tinker bell..oh lala..itu bukan gayaku..tapi aku tak bukan bermaksud memerli blog yang really decorated tu ok..its nice dear..suits with your age..teenage :)

stylo plak rambut pink!

Selain utk diri sendiri,aku menulis ni just for sharing..share what I feel,see and taste..so "sometimes we need to iyekan aje la" tulisan aku yang agak meraban kadangkala kan..haha

And sebab tu jugaklah bukan everyday aku post entry..just bila aku ada benda nak berkongsi je..hehe..

P/s: and aku selalu interested nak dapat GA..hehe

Xoxo,
Samofa

No comments:

Post a Comment