Pages

klik klik klik

Sunday, July 14, 2013

To my ohsem followers

Salam ramadhan blogger-blogger sekalian..entry ni special aku buat untuk korang..korang mungkin rasa aku macam kasar sebab bahasakan aku kau..tapi actually aku ni takdelah kasar..aku just nak nampak lebih close dengan korang..bagi aku lebih friendly la..lagipun aku tak reti nak bahasakan diri dengan nama..hehe..so siapa-siapa yang tak selesa,aku nak mintak maaf lah ye..

Aku ni boleh dikira baru jugak lah dalam dunia blogging ni..post entri pun jarang2..yang sudi menyinggah tu,thanks yo!haha..btw,aku rasa blogger2 ni sangat ohsem..kita tak kenal pun each other..but we make it!kita macam jadi kawan..tak ke ohsem namanya tu..

Maybe entri aku banyak berkongsi pasal hal personal..siapa2 yang terasa hati ke,i'm sorry ok..kadang2 kita tulis lain tapi orang paham lain..

Yang invite join GA, yang rajin komen2, yang suka sembang kosong kat tepi tu..thanks again yo!really appreciate it!

Yang sebenarnya aku bosan n tak tahu nak tulis ape..tu yang mengarut ni..sorry kalau korang rasa aku poyo n ntah pape..haha..okbye

xoxo,
samofa

No comments:

Post a Comment