Pages

klik klik klik

Friday, July 5, 2013

Clearance done!

Salam u'olls yg ohsem..
A bit late updated..hari selasa lepas bertarikh 2 jun 2013, aku dan geng mirsa plus aida pergi uitm jb untuk buat clearance..

Mende alah clearance ni memang wajib dibuat bila kita dah grad..mintak sign sane sini kat borang clearance,hantar kad modul n buku ki..a bit tired sebab buat last minute tapi it just not waste time bila buat sekaligus kan..i take the easy one lah..haha..

Agak lambat sampai uitm sebab jalan jammed kat area skudai yang lastly tak tau ape punca..cam siot..sampai je uitm,swear sunyi gila!mane student lain weyh!

Bila batch kitorang ramai dah grad,uitm jb tinggal 3 batch je..maklumlah dah nak tutup kan..pastu kitorang pegi library dulu nak isi kad modul dgn buku ki..peh sunyi siak!!kitorang yg datang ni buat bising..dulu tak camni pun..

Kitorang pergi jumpa miss sue..talk2 pastu makan kat kafe..masa tu baru pukul 12 suku gitu tapi kafe lengang!pehh..kalau dulu time2 camni lah waktu kemuncak..nak amik nasi kene bratur,nak bayar pun kene bratur,seat pun penuh..tapi sekarang?kosong..kosong..

Pastu lepak kat surau jap..then, pegi mintak sign sane sini..bila dah siap semua rasa lega sangat2..fuhh..

tadaa..kad matrik dah berlubang..ingatkan dia nak patahkan dua..nasib baik tak..boleh buat kenangan..hehe..tak payah tengok sangat gambar part 1 ni..

barcode dah berlubang..ehek

proof of clearance done

Nota kaki : sepanjang aku study kat uitm ni,aku dah pernah pinjam 40 buah buku..banyakk tuu..mas pernah pinjam 2 buku je..haha..lawak!

xoxo,
Samofa

1 comment:

  1. Salam. Saya ada kemusykilan. Saya nak buat clearance. Tp sya belum hantar buku. Saya takut denda bertimpal. Macam mana ya

    ReplyDelete