Pages

klik klik klik

Saturday, June 29, 2013

Final Piala FA..JDT VS TRW..Siapa bakal menang??

Salam..

Sekejap lagi ada game penting..excited pulak nak tengok..ada yang dah standby kat stadium bukit jalil tu..bola-bola juga, jangan lupa solat pula ya..and ada jugak yang lepak kat mamak tengok dengan member..feel jugak macam tu..aku?aku tengok kat rumah saja bersama keluarga tercinta..chewaah!!haha..

Kat mana-mana pun kita berada itu tak penting..yang penting hati kita..semangat kita..aku dah semestinyalah penyokong JOHOR DARUL TAKZIM..negeri tumpahnya darahku..haha..LUASKAN KUASAMU JOHOR!!huhu..

Siapa menang siapa kalah nanti tu adat bertanding..tak dinafikan dua-dua pun hebat..walaupun ramai jugak lah yang tak berapa nak puas hati dengan jdt ni..tak pe..kutukan itulah yang membawa kita ke final..yeahhh!!

Oleh sebab aku bukan penyokong kelantan, so aku tak nak ulas pape lah..sorry, ni just pandangan aku..aku memang tak berapa suka sangat dengan kelantan..bukan sebab bola ok..makanan sana manis-manis sangatlah..haha..masuk bab makan pulak..dah tersasar ni..pape pun..maapkan aku abe fizo omar..malam ni kita tak kawan..haha..

Ok thats all setakat ni..GOODLUCK JDT!!

xoxo,
samofa


3 comments:

  1. aku ase kelantan td main ganas.ref plak cm hape.aku tak de la sokong mane2 cume mnganalisa perlawanan..hehe. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm kelantan xdinafikan mmg terbaek td..jdt plak bnyk bocor..xpela..bukan rezeki tahun ni..hee..papepun fans johor terbaek..kalah menang tetap sokong..:)

      Delete
    2. yup, xdinafikan kelantan main cantik. JDT xbyk serangan merbahaya. salute to al hafiz, byk save bola merbahaya.

      Delete